အမ်ားသိေစရန္

| |

အမ်ားသိေစရန္ ကၽြန္မအႀကိမ္ႀကိမ္ စဥ္းစားၿပီးမွ ဒီပို႔စ္ကိုေရးခဲ႔တာပါ... စာဖတ္သူမ်ား စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္သြားခဲ႔ရင္လဲ ဒီေနရာမွ ကၽြန္မႀကိဳတင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္... ဤဘေလာ႔ဒ္သည္ ကၽြန္မ၏ ရင္တြင္းတစိတ္တေဒသ ခံစားခ်က္မ်ားကို ေရးသားရာ ေနရာသက္သက္ ျဖစ္ပါသည္... မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုမွ ေစာင္းေျမာင္း ေႏွာက္ယွက္ေစာ္ကား၍ ေရးသားျခင္းမရွိပါ... ထို႔အတူ ကၽြန္မ၏ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ေစမည္႔ စာသားမ်ားကို ဤဘေလာ႔ဒ္တြင္ ေရးသားခြင္႔မျပဳပါ... ေနာက္ေနာင္တြင္လဲ ခြင္႔ျပဳမည္မဟုတ္... personal ကိစၥမ်ားျဖစ္ေစ... ကၽြန္မကို မေက်နပ္သည္ျဖစ္ေစ... ကၽြန္မေရးသားထားသည္႔ စာမ်ား၊ ကဗ်ာမ်ားအား ေ၀ဖန္လိုသည္ျဖစ္ေစ... ကၽြန္မအား ဆက္သြယ္ရန္ အီးေမးလ္လိပ္စာ ကၽြန္မဘေလာ႔ဒ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္... လာေရာက္ေဆြးေႏြး တိုင္ပင္ႏိုင္ပါသည္... သတၱိမရွိ၍ ကိုယ္႔နာမည္အရင္းကို မေဖာ္ျပပဲ ေဖ်ာက္ဖ်တ္ကာ နာမည္လိမ္ နာမည္ေျပာင္မ်ားသံုး၍ လာေရာက္ကာ ေလွာင္ေျပာင္မႈ႔ ျပဳျခင္းသည္ လူႀကီးလူေကာင္းမ်ား အလုပ္မဟုတ္ပါ... မေက်နပ္ပါက ေပးထားေသာ အီးေမးလ္မွ တဆင္႔လာေရာက္ ေျပာဆိုႏိုင္ပါသည္...

4 comments:

top
မင္းက်န္စစ္။ said...

အမ ေက်ာ္ဟိန္း အလုပ္မွာ အဆင္ေျပပါေစကြယ္ :P
အျမင္မရွင္းသူမ်ား ကင္းပါေစ...

လင္း said...

စီဗံုးမေတြ ့လို ့ဒီမွာဘဲ ေအာ္သြားပါတယ္။ လာလည္ျပိးစာေတြဖတ္သြားပါေႀကာင္း

burmese said...

ဖက္....စီဗံုးျပန္ထည့္လိုက္...မဟုတ္တဲ့ဟာေတြကိုေခါင္းထဲထည့္မေနနဲ ့...

lwansay said...

မေက်န္ပဘူး မေက်နပ္ဘူး ဒီဘေလာ့ဂ္ပုိင္ရွင္ကုိ လုံၚဝကုိ မေက်နပ္ဘူး ဒါပဲ ...ဂေလာက္.. ဂြက္..။ ဟီး ဟီး
ဘာမွ မေၾကြးတာ ဘယ္ေက်နပ္မလည္း။