အျဖဴေရာင္ခ်စ္ျခင္း

| |


ကမၻာေျမႀကီးနဲ႔မိုးေကာင္းကင္ေပၚမွာ
အခ်စ္ပံုရိပ္ေတြရွိေနသမွ်♥♥♥
သစ္ပင္ပန္းပြင္႔နဲ႔ေလေျပေလညွင္းတိုင္းမွာ
အခ်စ္ရနံေတြရွိေနသမွ်♥♥♥
ကမ္းစပ္နဲ႔ေရျပာလႈိင္းေတြၾကားမွာ
အခ်စ္သံစဥ္ေတြရွိေနသမွ်♥♥♥
အတုအေယာင္ေမတၱာဆိုတာ
ကၽြန္မရင္၌ျဖစ္ေပၚလိမ႔္မည္မဟုတ္♥♥♥
အေတြးနဲ႔စိတ္ကူးပံုရိပ္ေတြတိုင္းမွာ
မြန္ျမတ္သန္႔စင္တဲ႔ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္မစိတ္သည္
ခ်စ္သူ၏အနီးတြင္ရွိလိမ္႔မည္♥♥♥
ခ်စ္သူေရ...
မင္းသာထာ၀ရမဟုတ္ခဲ႔ရင္
ကၽြန္မဘ၀ဟာ
လေရာင္ဆမ္းေသာပန္းငယ္လို
အဓိပၸာယ္ဆိုတာ ဘယ္မွာရွိေတာ႔မလဲဲ♥♥♥

(ၾကယ္စင္နတ္သမီး)

(တစ္စံုတစ္ေယာက္အတြက္ ရည္စူးေရးထားတာပါ... သူ႔အတြက္ ကၽြန္မရဲ႕"ခ်စ္သူမ်ားေန႔" အမွတ္တရ ကဗ်ာလက္ေဆာင္ေလးပါ... St. Valentine's Day မွာခ်စ္သူတိုင္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးႏိုင္ပါေစ...)

1 comments:

top
တည္ညိမ္းကို ( သို႕မဟုတ္ ) said...

ကဗ်ာေလး ၾကိဳက္တယ္ဗ် ... အထူးသျဖင့္
မြန္ျမတ္သန္႔စင္တဲ႔ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔
ကၽြန္မစိတ္သည္
ခ်စ္သူ၏အနီးတြင္ရွိလိမ္႔မည္♥♥♥
ဆိုတဲ႕ ခံစားဖြဲ႕ေလးကို အ ၾကိဳက္ဆံုးပဲ ...
အိပ္မက္ထဲက နတ္သားေလးနဲ႕ အျမန္ဆံုးနီးစပ္ပါေစေနာ္ ...